Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nízkokapacitní vozovky
Kučera, Vlastimil ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou nízkokapacitních vozovek a podává základní informace pro jejich navrhování. Celosvětově tvoří velkou část nízkokapacitních komunikací vozovky s nestmeleným krytem, zatímco v České republice s jejich konstrukcí nejsou dosud dostatečné zkušenosti, proto jako hlavní a téměř výhradní zdroj pro tuto práci posloužila zahraniční literatura. Výhodami vozovek z nestmelených materiálů je jejich šetrnost k životnímu prostředí a úspora financí, proto při dodržení správného postupu, výběru kvalitního materiálu a současně při správné údržbě jsou nestmelené kryty vhodnou alternativou k běžně používaným asfaltovým krytům. S rostoucí intenzitou dopravy však jejich výhody klesají. Jsou také vhodné například jako kryty komunikací v chráněných krajinných oblastech, protože přestavují menší zásah do krajinného rázu.
Pásový dopravník pro dopravu kameniva
Němec, Petr ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou koncepce a návrhu pásového dopravníku. Cílem této bakalářské práce je návrh pásového dopravníku pro dopravu štěrku a štěrkopísku do tří skladových prostor dle frakce, s dopravním výkonem 50 000 kg•h-1, ve výškovém rozdílu 4,5 m. Návrhem hlavních rozměrů, pohonu a pevnostním výpočtem rámu konstrukce. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048 z roku 1994. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Posouzení vlivu nového hlubinného základu na konstrukci primárního kolektorového tunelu
Lipka, Miroslav ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Úkolem diplomového projektu je posoudit vliv pilotového základu na ostění primárního kolektoru. Pomocí matematického modelování je proveden výpočet interakce mezi pilotou a ostěním kolektoru. Hlavní úkol je posoudit závislost délky piloty na deformacích a vnitřních silách, které budou působit na betonovém ostění kolektoru.
Pásový dopravník
Kvita, Josef ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku pro přepravu štěrku s dopravním výkonem 60 t.h-1, výškovým rozdílem 3 m a vzdáleností mezi osami bubnů 10 m. Tato práce obsahuje také popis základních částí pásového dopravníku, funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048, návrh hlavních rozměrů dopravníku, pohonu a napínacího zařízení. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Čistící účinnosti netradičních filtračních materiálů
Fialová, Tereza ; Hynánková,, Eva (oponent) ; Kriška-Dunajský, Michal (vedoucí práce)
Kořenové čistírny odpadních vod a zemní filtry jsou zařízení, používající pro čištění odpadních vod filtrační materiál, který je ve většině případů tvořen přirozeným říčním štěrkem, hrubým pískem, popřípadě drceným kamenivem. Diplomová práce se zabývá výzkumem čistící účinnosti netradičních filtračních materiálů, resp. testováním zatížením reálnou odpadní vodou ve filtrační koloně, které prokáže jejich možnost použití, jako alternativního média, které zajistí lepší čistící účinek. Pro výzkumné práce byly použity materiály z metalurgického průmyslu: jemná struska a hrubá struska 8-16 mm, dále materiály přírodního charakteru: zeolit, keramzit a materiál z plastu: PUR-pěna. Také byly testované tradiční materiály jemný štěrk a hrubý štěrk, pro srovnání čistících účinností. Materiály byly testovány jak po hydraulické stránce, tak z hlediska čistící účinnosti. Z hydraulických parametrů se jedná o pórovitost a hydraulickou vodivost, dále se stanovovaly nerozpuštěné látky, turbidita a oxidačně-redukční potenciál, jak na přítoku, tak odtoku z filtračních kolon. Akreditovaná laboratoř stanovila dále u přítoku a odtoku z filtračních kolon BSK5, CHSKCr, celkový fosfor, celkový dusík, dusitany, dusičnany, amoniak a rozpuštěný kyslík. Vyhodnocením výsledků z měření se určí, které materiály jsou vhodné pro aplikaci v kořenových čistírnách a zemních filtrech a které ne. Dále byla tato filtrační kolona modelována v programu HYDRUS a výsledek byl srovnán s reálnými výsledky.
Pásový dopravník
Hykolli, Denis ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je konstrukční návrh a výpočet šikmého pásového dopravníku pro přepravu štěrku o velikosti frakce 16 - 32 mm, převýšením mezi koncovými stanicemi 6m a hmotnostním průtokem materiálu 100 000 kg/h. Tato práce obsahuje rozbor přepravovaného materiálu, stručný popis a rozdělení pásových dopravníků, funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048, popis a volba komponent na základě výpočtů, pevnostní kontrola pásu a následně hnaného bubnu. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Konstrukce semimobilního třídícího zařízení na štěrkopísek
Kala, Pavel ; Anderle, Martin (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Diplomové práce se zabývá návrhem konstrukce semimobilního zařízení pro třídění štěrkopísků. Práce popisuje konstrukční návrh jednotlivých částí stroje. Součástí práce jsou také kontrolní výpočty vybraných konstrukčních uzlů včetně finálních ověřovacích výpočtů a měření.
Pásový dopravník pro štěrkopísek
Herout, Jan ; Jonák, Martin (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pásového dopravníku pro přepravu kopaného štěrku dle zadaných parametrů. Je zde proveden jeho funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048 spolu s ČSN 26 3102. Bakalářská práce dále obsahuje popis jednotlivých konstrukčních částí, řešení pohonu dopravníku, kontrolní výpočet rámu a návrh mechanického napínání pásu. V závěru práce je uveden krátký rozbor dopravovaného materiálu. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Realizace bytového domu pro sociální bydlení ve Starči - stavebně technologický projekt
Bobek, Vojtěch ; Nečasová, Barbora (oponent) ; Liška, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní zpracování technologického projektu s důrazem na zemní práce, zakládání objektu a stropní konstrukci. Bytový dům o dvou nadzemních podlaží je zakládán ve složitých geotechnických podmínkách, kvůli kterým musí dojít k výměně části podloží a založení na základové desce. Cílem práce je vytvoření technologických předpisů, časové a finanční plánování, návrh strojní sestavy a dopravy na pracoviště, předpis bezpečnosti práce, kontrola kvality prováděných prací a organizace výstavby.
Pásový dopravník pro štěrkopísek
Zeman, Vít ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro přepravu štěrkopísku. Jsou zde rozebrány používané strojní součásti vyskytující se v pásových dopravnících. Práce obsahuje výpočtovou část zaměřující se převážně na návrh výkonu pohonu. Dopravník je složen z existujících vyráběných komponent, a také ze mnou navržených součástí. Výsledný návrh pásového dopravníku je vymodelován a popsán výkresy sestavení. Práce se zaměřuje na čističe pásů. Jejich možné umístnění a konstrukce jsou rozebrány v rešeršní části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.